Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Sebestředný pan president Klaus ?

Už několikrát jsem slyšela hlasy, že se pan president Klaus zaobírá svými myšlenkami a uvádí a přesvědčuje ostatní jako sebestředně svých a jedině správných myšlenek ke svým osobním cílům.

Nebudu se jej zastávat. Umí se obhájit sám.

Všímám si, jak se interpretuje jeden text různě a jak jej chápou lidé po svém.

Přečetla jsem pozorně a páni euro poslanci jej slyšeli i s intonací, text přednesený panem presidentem Klausem na půdě evropského parlamentu. Mohla jsem se k textu vrátit a přemýšlet, co tím chce říci.

Povolanější lidé zřejmě osvětlí a vysvětlí, co tím chtěl pan president říci, bez jejich výkladu bychom nejspíše byli ztraceni.

Nečetla jsem tam jedinou zmínku sebestředně vyjádřenou, žádný útok na instituci Evropské unie, ale pouze o zhodnocení reality a sdělení našich zkušeností v naší zemi a jiných podobně se vyvíjejících, a také o názoru na danou věc s tím, aby si uvědomili, posoudili a zvážili náhled jiný.

Bučeli ? Jak výstižné a inteligentní chování v instituci, kde mají již umět zvládat emoce a vyslechnout jiný, byť názor nesouhlasný.

Myslím si, že nechápeme vždy, co nám pan president sděluje, přiznám se, že ty přežvýkané leckdy zkratky od médií mají své následky, protože si nedáme tu práci, abychom došli k jádru textu.

Váš projev se mi líbí pane prezidente Klausi, souhlasím s Vámi a mám přání, aby ta odtažitost od občana v členské zemi s Evropskou institucí nebyla, ale také si přeji vroucněji, aby naše politická špička a náš český parlament myslel na své občany tisíckrát více.

 

Odkaz na projev pana prezidenta Klause 19. 2. 2009

http://zpravy.idnes.cz/dokument-projev-prezidenta-klause-v-evropskem-parlamentu-pny-/domaci.asp?c=A090219_130248_domaci_lpo

Autor: Jaroslava Vavříčková | sobota 21.2.2009 2:12 | karma článku: 25,05 | přečteno: 1276x
  • Další články autora

Jaroslava Vavříčková

Pedikúra – luxus ?

Zaznamenala jsem podivný jev. V takovém parném létě a tolik lidí nenosí lehké sandály, ale tenisky. Při jednom setkání se známou se ptám, proč nenosíš sandály ? Odpoví

13.7.2010 v 19:13 | Karma: 10,94 | Přečteno: 1748x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Vavříčková

Dostatečná hygiena – hygiena obecně. Přiměřená ???

Neustálé omílané téma a výsledek nulový. Co se myslí tím přiměřeným ? ***

13.7.2010 v 16:45 | Karma: 14,01 | Přečteno: 1724x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Vavříčková

Nikomu to neříkej

.....ale naučím tě ty největší kraviny pod sluncem .... Občas potřebuji povzbuzení, něco, co mě potěší, nakopne, odvede od starostí. Možná i vám mohu nabídnout, co mi přineslo radost.

3.3.2010 v 3:03 | Karma: 4,74 | Přečteno: 338x | Diskuse| Miniblogy

Jaroslava Vavříčková

Emancipace a pak - kdo s tím začal

Zajímalo mne, co představuje tento tak opovrhovaný výraz. Pochybuji, že by někdo pátral až tak důkladně, Také nemám v úmyslu vědecké pojednání. Vysvětlení, které předkládám by mohlo postačit. Emancipace znamená

13.2.2010 v 2:52 | Karma: 7,41 | Přečteno: 845x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Vavříčková

já ti dám, že žena je mi nadřazená

já jsem maskulinista, jsem emancipovaný a žena mi není nadřazená. nikde! muž je vždy nadřazený ženě! • 10.02.2010 02:23 emancipovaný muž

12.2.2010 v 21:52 | Karma: 10,54 | Přečteno: 1407x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Počkej na mě! Vyprovodil tátu do války, jeho fotka otevírala peněženky

1. května 2024

Seriál Jeho rozzářená tvář bývala za druhé světové války vystavena v každé třídě a kanadským žáčkům...

Bijec migrantů živoří. Salvini zamrzl v minulosti, spásu hledá v bájném mostu

1. května 2024

Premium Někdejší hvězda italské krajní pravice Matteo Salvini politicky živoří. Jeho strana Liga před...

Strach z problémového nájmu? Majitelé bytů mají získat garanci za nájemníky

1. května 2024

Premium Stát chce motivovat majitele nemovitostí k poskytování bydlení i rizikovým nájemcům. Pronajímatelé...

Dvacet let v Unii řečí čísel. Češi dominují v kaprech, letí také Erasmus

1. května 2024

Dvě dekády po vstupu do Evropské unie je co se týče peněz Česko více než bilion korun v plusu. Z...

  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1163x
zvídavá, se smyslem pro cokoli, hlavně smyslem pro legraci a nadhled