Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Inspirace pan Radek0075

Omlouvám se, jestli se to nesmí, ale nemůžu si pomoci. Na blogu ráda čtu příspěvky a velmi dobře se bavím, někdy zamyslím, posmutním. Na blogu paní Ilonky Ondráčkové mně v diskuzi vrátila se vzpomínka o kterou se s Vámi podělím. Inspiroval mně k tomu pan Radek0075 a děkuji za připomenutí

Re: tak nevím, (Radek0075, mail, 05.11.2008 12:10 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat

Je to již drahně let. Zapomněla jsem se na návštěvě u kamarádky dlouho do půlnoci, neviděly jsme se dlouhé měsíce, něco málo vínečka popily a poklábosily a vzpomínaly. O půl druhé po půlnoci jsem se rozhodla, že pojedu domů. Bydlím v jiném městě a jinde, než ve své posteli se nevyspím, ráno jsem pochopitelně musela do práce. Kamarádka Hanka bydlela v Ostravě – Mariánských Horách na ul.Vršavců,  tuším se to jmenovalo a musela jsem kus k hlavní ulici na tramvaj, abych se dostala na nádraží Ostrava - střed a odtud vlakem směr Frýdek-Místek. Holý nerozum, řeknete si.

Jsem středně vysoké postavy cca 171 cm, nijak subtilní normálně štíhlá ženská, silou rozhodně nevynikám, měla jsem docela trénované nohy, neb jsem běhávala krátké tratě 60 m a 100m i nějaký orienťák, umím střílet z malorážky a vzduchovky, hrála jsem házenou, ovšem jen takové ty místní, školní a středoškolské závody.

Došla jsem kupodivu do Mariánkých Hor na náměstí, vyhlášené to místo zločinu v této noční hodině a čekala jsem na spoj. Vedle postával, či vrávoral chlápek ve středním věku s aktovkou, něco si mumlal pod nosem a s největší námahou se udržoval ve stavu stojacím, ještě mu to šlo. Po tak dvaceti minutách čekání přijelo auto – škodovka, typ už nevím, vyskákalo z něj čtvero našich rómkých spoluobčanů, mezi nimi i žena, vrhli se na milého spolustojícího, a jali se jej rvát a soukat do auta. „Co to s ním děláte ?“ zakřičela jsem. Chlapa odhodili, aktovku nechali, naskákali do auta a odjeli. Pán se zvedl, ještě že nepršelo. Upravil se v rámci možnosti, chvíli na mně koukal a pak nesměle po krůčku se ke mně přibližoval. Měla jsem adrenalin až někde, protože mně to naštvalo, jak si horda neurvalců dovoluje, jinak jsem kliďas a jen tak mně něco nerozhází. I moje děti mně vytočily tak dvakrát do roka a věděly, že když už máma nemluví a jen kouká, je zle.

Chlápek se přiblížil tak na dva kroky ode mne. „Mohu se vedle Vás postavit ?“ povídá nesměle. „A proč jako ?“ nechápala jsem já. „Já se bojím!“ šeptnul. „Můžete.“ uklidnila jsem ho.

Bodygarda jsem tedy ještě nikomu nedělala.

Autor: Jaroslava Vavříčková | neděle 9.11.2008 18:01 | karma článku: 19,54 | přečteno: 993x
  • Další články autora

Jaroslava Vavříčková

Pedikúra – luxus ?

Zaznamenala jsem podivný jev. V takovém parném létě a tolik lidí nenosí lehké sandály, ale tenisky. Při jednom setkání se známou se ptám, proč nenosíš sandály ? Odpoví

13.7.2010 v 19:13 | Karma: 10,94 | Přečteno: 1748x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Vavříčková

Dostatečná hygiena – hygiena obecně. Přiměřená ???

Neustálé omílané téma a výsledek nulový. Co se myslí tím přiměřeným ? ***

13.7.2010 v 16:45 | Karma: 14,01 | Přečteno: 1724x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Vavříčková

Nikomu to neříkej

.....ale naučím tě ty největší kraviny pod sluncem .... Občas potřebuji povzbuzení, něco, co mě potěší, nakopne, odvede od starostí. Možná i vám mohu nabídnout, co mi přineslo radost.

3.3.2010 v 3:03 | Karma: 4,74 | Přečteno: 338x | Diskuse| Miniblogy

Jaroslava Vavříčková

Emancipace a pak - kdo s tím začal

Zajímalo mne, co představuje tento tak opovrhovaný výraz. Pochybuji, že by někdo pátral až tak důkladně, Také nemám v úmyslu vědecké pojednání. Vysvětlení, které předkládám by mohlo postačit. Emancipace znamená

13.2.2010 v 2:52 | Karma: 7,41 | Přečteno: 845x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Vavříčková

já ti dám, že žena je mi nadřazená

já jsem maskulinista, jsem emancipovaný a žena mi není nadřazená. nikde! muž je vždy nadřazený ženě! • 10.02.2010 02:23 emancipovaný muž

12.2.2010 v 21:52 | Karma: 10,54 | Přečteno: 1407x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1163x
zvídavá, se smyslem pro cokoli, hlavně smyslem pro legraci a nadhled